Isobelle Pascha

The World of Isobelle Pascha
伊索贝拉 巴查的世界

Isobelle Pascha 第二季


来自Ash的问答第30期

Q: Do you have a personal favorite Isobelle release? Is there a certain one close to your heart?A: I love the space one, because that kinda showed to me the scope of the line, but I have to say the new long hair Iso could be my fav, ill show very soon!

Q:目前發售的Isobelle系列中,你有最喜歡的嗎?有哪一個是真的讓你稱心如意的?

A:我喜歡太空服那個(Dark side of her moon Pascha),因為那款顯示了我對這系列玩具的設計範圍之廣,但是我必須要說,新的長發Iso(伊索貝拉)是我的最愛,我馬上會展示給你們的!


评论

© Isobelle Pascha | Powered by LOFTER